Persbericht: Gebr. van der Steen wordt Van Dorp Infra

Nieuwsberichten

27 juli '23

Gebr. van der Steen Bedrijven, sinds 2020 al onderdeel van de Van Dorp familie, gaat verder onder de naam ‘Van Dorp Infra’.

De naamswijziging markeert een nieuwe fase van samenwerking tussen de bedrijven. Henk Willem van Dorp, oprichter van Van Dorp, is trots op deze verbindende ontwikkeling: “Als technisch dienstverlener richten wij ons veelal op de techniek in gebouwen. Maar duurzame oplossingen en grote veranderingen zijn steeds meer wijkgebonden en vinden vóór de meter plaats. Door dienstverlening op het gebied van onder- en bovengrondse infratechniek te verbinden aan installatietechniek, kunnen wij een grotere impact op de energietransitie realiseren.”

Integratie binnen Van Dorp organisatie en huisstijl

De naamsverandering van Gebr. van der Steen naar Van Dorp Infra is ook doorvertaald naar een nieuw logo, binnen de Van Dorp huisstijl. Daarnaast zal er de komende periode ook worden gewerkt aan de verdere integratie van bedrijfssystemen en processen.

De huidige vestigingslocaties, medewerkers, directie en het management blijven ongewijzigd. Directeur Kees van Daalen blijft verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het bedrijf. Hij zal het bedrijf binnen de Van Dorp familie naar een volgende fase brengen. “Wij zijn verheugd om onze krachten te bundelen met Van Dorp en onze bijdrage te leveren aan de energietransitie en duurzame oplossingen voor de toekomst”, aldus Kees.

Over Gebr. van der Steen

Gebr. van der Steen is sinds 1962 actief in het ontwerp, de aanleg, het beheer en onderhoud in de ondergrondse- en bovengrondse infrastructuur en werkt voornamelijk voor netbeheerders, drinkwaterbedrijven, gemeenten en laadbeheerders.